GroenLinks gaat huis-aan-huis in de buurt van de Wijkerbaan

15 maart “Stem voor Verandering!”

Het campagneteam is al vanaf 21 januari onderweg. Na Beverwijk, Heemskerk, Wijk aan Zee, weer Beverwijk,Uitgeest en Heemskerk.

Op zaterdag op 11 maart gaan we huis-aan-huis in de buurt van de Wijkerbaan.

Er staat heel veel op het spel. De afgelopen jaren is de ongelijkheid groter geworden en zijn de tegenstellingen toegenomen. Dat moet anders. Het is tijd voor een Nederland waar eerlijk delen het wint van egoïsme en waar hoop het wint van angst.

Het is tijd voor GroenLinks!
Steeds meer mensen willen verandering! Doe mee!

Op 4 maart waren we in de Heemskerkse Broekpolder. Na een kop koffie thuis bij Jos trok het campagneteam als een groene golf door de Broekpolder, samen met kandidaat Sophie Schers. Wederom was het een geweldige ervaring om met zoveel mensen over onze idealen te praten. Het was hartverwarmend, gezien de leuke reacties.

Het is tijd voor verandering. Voor een tijd waarin de hoop het wint van de angst en eerlijk delen het wint van egoïsme.
Het is tijd voor GroenLinks! Doe mee!

Op de laatste campagnezaterdag 11 maart willen we extra gaan uitpakken. En daarvoor willen we met zoveel mogelijk mensen campagne gaan voeren.
We gaan ’s ochtends huis-aan-huis (tussen 10 en 12 uur) en ’s middags (tussen 13 en 16 uur) op de fiets om op meerdere plaatsen te gaan flyeren. We krijgen hierbij versterking van kandidaat Kamerlid Jonne Arnoldussen.

Voorlopig programma:

Campagne programma zaterdag 11 maart 2017

9:30 uur
Verzamelen in een cafetaria op de Wijkerbaan in de espressobar (Haarsalon) Sense Wijkerbaan 1B

10:00 -12:00 uur
Met bakfiets canvassen tussen de Heemkerkerweg en de Büllerlaan. (Kranenburgplantsoen, van Houtenlaan, Calsplantsoen, Heemkerkerweg, van Loenenlaan) postcode 1945.

12:15 uur
flyeren op de Wijkerbaan

12:30 uur
Lunchen in de Breestraat lunchroom “Anders”. Breestraat 122

13:45 uur
Flyeren in de Breestraat en in Beverhof

15:00 uur
Flyeren op Burg. Nielenplein Heemskerk

16:00 uur
Afsluiting met een borrel

Wij gaan natuurlijk nog door tot aan de verkiezingen. Loop daarom met ons mee en deel je idealen.
Wil je meer informatie?  info@groenlinksbeverwijk.nl