Pubquiz

Maak eens op een andere manier kennis met GroenLinks.
Daarom organiseren wij (aansluitend aan de ledenvergadering van afdeling Heemskerk) op:
donderdag 2 maart 2017 de GroenLinks Pubquiz
.

Wat?
Stel met familie en/of vrienden een team samen (2-4 personen), verzin een leuke naam voor je team en geef je vóór 28 februari op via glheemskerk@hotmail.com

Wil je alleen komen? Ook prima, dan zorgen wij voor een plekje in een team.

Wees er snel bij, want we kunnen maximaal 50 deelnemers plaatsen!

Waarom?
Om een leuke avond te hebben met je team, met een beetje competitie met andere teams. Wie weet er het meest van GroenLinks, politiek, sport, etc.?

Hoe laat?
Inloop vanaf 20.30 uur, start pubquiz ca. 20.45 uur. Einde ca. 23.00 uur

Entree?
Dat is uiteraard gratis. Sterker nog je krijgt van ons een consumptiebon.

Inschrijven?
Stuur dan een mail naar glheemskerk@hotmail.com en vermeld in je mail de naam van het team en de teamleden.
Je kan de inschrijving ook persoonlijk doorgeven aan één van de organisatoren van de avond:  Jacqueline Brethouwer (06-42147035) of Jos Burger (06-22781658). Ook voor eventuele vragen kan je hen benaderen.

Wat is een pubquiz?
De pubquiz is een populair spel waarbij verschillende teams met elkaar strijden om de meeste
punten door te antwoorden op vragen uit een breed scala aan onderwerpen, zoals algemene kennis, sport, muziek, bekendheden en televisie. De vragen worden gesteld via (grappige) quizvragen, geluidsfragmenten en afbeeldingen. Plezier, gezelligheid en vooral hilariteit staan in de Pubquiz voorop, al mag er ook een vleugje rivaliteit bij. De pubquiz is zo samengesteld dat deze geschikt is voor iedereen. Met je team strijd je om de “eeuwige roem” en een leuke verrassing!
Tot 2 maart!